Hjälp

Jag måste avboka en aktivitet, vad gör jag?

Varje aktivitet har sina egna avbokningsregler. De kan du hitta på produkt-/aktivitetsbeskrivningen och i bokningsbekräftelsen som är skickad till din email. Om du avbokar inom denna tidsperiod kommer du att ersättas!

För att avboka, logga in på ditt konto och öppna bokningssidan på ditt kontopanel. Välj den bokning som du vill avboka i listan på kommande bokningar och klicka på knappen “Avbryt”. Om du inte kan se en avbokningsknapp har avbokningsperioden för aktiviteten gått ut. Vänligen kontakta kundservice om du behöver hjälp!

Även om avbokningsperioden har gått ut, vänligen kontakta oss och avboka din bokning så att någon annan kan gå till aktiviteten! Vi kan inte garantera återbetalning om avbokningsperioden är över.

Hittar du inte det du letar efter? Tveka inte att höra av dig till oss via telefon eller mail!
Ring oss

Vi svara på alla dina frågor direkt via telefon under vardagar 9-17. Ring oss på 08 559 222 20

Maila oss!

Om du inte kan nå oss via telefon, skicka ett e-mail till hello@stillactive.se. Vi svarar så snabbt som möjligt.

Data från stillactive.se

Operatören av stillactive.se är:
Still Active AG
Roesslistrasse 12, 9056 Gais, Switzerland

Ladda ned på Google Play