Hjälp

Jag har problem med att betala med mitt kort

Flera av de större svenska bankerna kräver att du ”öppnar” ditt kort för säkra internetköp (detta är en säkerhetsåtgärd för att de ska veta att det är kortinnehavaren själv som handlar). Det betyder att du innan du betalar måste logga in på internetbanken eller mobilbanken och aktivera/öppna kortet för köp på internet (ofta 60 minuter i taget). Efter att du öppnat ditt kort kan du genomföra ditt köp. Om du fortfarande skulle ha problem, kontakta oss direkt via chatten, eller på hello@stillactive.se.

Hittar du inte det du letar efter? Tveka inte att höra av dig till oss via telefon eller mail!
Ring oss

Vi svara på alla dina frågor direkt via telefon under vardagar 9-17. Ring oss på 08 559 222 20

Maila oss!

Om du inte kan nå oss via telefon, skicka ett e-mail till hello@stillactive.se. Vi svarar så snabbt som möjligt.

Data från stillactive.se

Operatören av stillactive.se är:
Still Active AG
Roesslistrasse 12, 9056 Gais, Switzerland